čtvrtek 5. září 2013

5 srpnových oblíbenců

Jak je asi na spoustě blogů zvykem, i já bych chtěla pravidelně přinášet své aktuální oblíbence. Nechci si dávat žádné pevné kategorie, žádné pevné osnovy, jen se chci držet čísla pět. Takže každý měsíc vám ukážu svých 5 nejoblíbenějších produktů. Nemusí to být produkty, které jsem používala nejvíc nebo ty, které jsem nově pořídila, ale prostě ty, které mi za poslední měsíc přinesly největší radost. A tady je srpnová pětka.




1. Rimmel SunShimmer 3 In 1 Shimmering Bronzer, 002 Bronze Goddess, 99,- Kč



Přiznám se, že jsem na bronzery nikdy nebyla a tenhle si koupila spíš jen díky impulsivnímu jednání. Ale nakonec musím říct, že to byl podařený nákup. Na dovolené jsem získala trochu opálení a tenhle bronzer dokáže vytvořit ten správný letní zářivý vzhled. Nejraději používám prostřední odstín, který nádherně zvýrazní opálení a rozzáří celé tváře. Nejsvětlejší odstín je navíc moc příjemný rozjasňovač na lícní kosti a pod obočí. 

2. Essence Colour Arts Eye Base, 65,- Kč



Tuto bázi jsem si pořídila už hodně dávno, když jsem sháněla jakoukoliv bázi pod oční stíny na zkoušku. Vlastně ji docela poctivě používala téměř při každém líčení očí, ale nikdy jsem nijak nezkoumala její skutečné účinky. Ale zrovna nedávno jsem ji pár dní nemohla najít. Použila jsem tedy oční stíny jako obvykle a večer mě čekal šok. Líčení očí naprosto nevydrželo, oční stíny se opadaly a slily do několika linek, prostě hrůza. A tak jsem tuhle bázi docenila až tehdy, když jsem viděla,jak moje líčení dopadne bez jejího použití. A dobrou zprávou je, že jsem ji znovu objevila.

3. Sephora paletka z očních monostínů Sephora Colorful, 260,- Kč/ks




Tuhle paletku jsem si sestavila sama z inovovaných monostínů od Sephory a uložila je do hezké a bytelné paletky s praktickým kovovým pomocníkem na ukládání jednotlivých stínů. Tyto tři odstíny naprosto odpovídají mým nejoblíbenějším barvám na líčení očí. Třpytivý světlý vanilkový stín N°71 Blonde Ambition, hnědá se zlatými a bronzovými odlesky N°84 Cookie Crunch a zlatá N°03 Girls Night Out, ze které až přecházejí oči. Snad na jakoukoli příležitost mohu použít alespoň jednu z těchto barev.


4. Versace Versense, 1099,- Kč



Přiznám se, že moje rozlišovací schopnosti jednotlivých vůní jsou naprosto mizivé. Často nepoznám, co z parfému cítím, ale pro mě je důležité, zda se mi vůně líbí nebo nelíbí. Když jsem poprvé ucítila vůni tohoto parfému Versace, věděla jsem, že ho musím mít a nejlépe hned. A tak je můj a voní naprosto božsky, sladce a citrusově, ale přesto zajímavě. Versense je mým nejoblíbenějším parfémem.

5. Dermacol Aroma Ritual revitalizační sprchový gel, Sicilská pistácie, 59,- Kč



Sprchové gely Dermacol Aroma Ritual se staly asi nejoblíbenějšími obyvateli sprchového koutu a tenhle s vůní sicilské pistácie je naprostým favoritem. Při každém sprchování mě vezme zpátky o několik let, kdy jsem s rodiči jezdila na každoroční dovolené do Chorvatska. Každý večer jsme se hezky oblékli a šli se projít podél pobřeží a do blízké vesničky, kde jsem si vždycky mohla vybrat zmrzlinu. Já si vždycky vybrala pistáciovou, která je dodnes mou nejoblíbenější. A tento gel voní úplně stejně, přesně jako ta nejpoctivější a nejlepší chorvatská pistáciová zmrzlina.


Tohle je tedy moje poslední ohlédnutí za prázdninami a létem. Teď už jen zbývá těšit se na nové věci a užívat si barevného podzimu.

Jaké výrobky máte zrovna v oblibě? Co byl váš největší kosmetický oblíbenec léta?

Žádné komentáře:

Okomentovat