neděle 8. prosince 2013

5 listopadových oblíbenců

Další měsíc je za námi, a tak dnes přináším poslední podzimní pětku oblíbenců. I když vzhledem k teplotám se jedná spíš o první zimní a tomu i odpovídají mnou vybrané produkty. Musela jsem vyměnit svůj oblíbený pleťový krém od Clinique za nový "zimní" od L'Occitane a obdobnou změnou prošel i makeup. Co se týče ostatní dekorativní kosmetiky, nastalo jen několik barevných změn. Tady je tedy ukázka mých nejoblíbenějších produktů za poslední měsíc...





Tvářenka Sleek Antique


Sleek Blush Antique, 175 Kč

Tato tvářenka je tuším spolu s paletkou očních stínů Sleek Divine Vintage Romance z podzimní limitky. Tuto paletku očních stínů mám už nějakou dobu a postupně se stala mou úplně nejoblíbenější. A díky mému svátku do sbírky přibyla i tato tvářenka. Má takovou v podstatě nepopsatelnou barvu. Řekla bych, že jde o zastřenou starorůžovou v jakémsi temnějším provedení, ale nacházím v ní i náznak teplejší hnědé a přitom i studenější bílý shimmer. Nebýt shimmeru, dalo by se s tou barvou i pěkně konturovat, ale takto se jedná jen o zajímavý odstín tvářenky, na který člověk nenarazí úplně běžně. Tvář lehce vystínuje, ale zároveň rozzáří. Výdrž je slušná, po celém dni je večer stále co odličovat, i když po nějakých osmi hodinách se ta největší sláva trochu vytratí.




MaxFactor Lasting Performance, 101 Ivory Beige


MaxFactor Lasting Performance, 101 Ivory Beige, 299,- Kč

Moje pleť se pravidelně s příchodem nízkých teplot zblázní. Přestane mi vyhovovat můj oblíbený BB od Clinique, zároveň na jejich Anti-Blemish makeup mám příliš suchou, dehydrovanou nebo zmrzlou pleť. A tak s nástupem zimy hledám vhodnou alternativu k těmto oblíbencům. Tentokrát mi poradila mamka, která tento makeup od MaxFactor používá snad odjakživa. To je zkušenost, které se nedá odolat, a tak jsem tento kousek taky vyzkoušela. A je vážně dobrý. Pleť nedráždí, nevysušuje, udržuje ji celkem matnou (ale přepudrovat musím, to ano), kryje tak středně, na pleti opravdu vydrží od rána do večera a vypadá velice přirozeně. Sice nemá žádné benefity navíc, ale je to léty ověřená klasika, která mě opravdu potěšila.



L'Occitane En Provence Creme Ultra Riche Visage, Beurré De Karité 25%


L'Occitane En Provence Creme Ultra Riche Visage, Beurré De Karité 25%


Většinu roku používám Clinique Moisture Surge Intense. Je to můj oblíbený krém na den i na noc, ale na zimní počasí mi připadá díky své gelové konzistenci moc lehoučký. A tak jsem letos vybrala krém, který je jeho pravým opakem. Tento krém od L'Occitane, který obsahuje 25% bambuckého másla. Zřejmě i díky tomu je jeho konzistence extrémně hutná, tedy obdobná jako u tělových másel. Po nanesení na pleť se ale velmi rychle vstřebá a nezanechává žádný mastný film, jen příjemný pocit hydratované a vyživené pleti. Jde o opravdu velmi výživný krém, který si během pár dní poradil s mou suchou pletí a zanechal ji jemnou, pružnou a příjemnou na dotek. Musím říct, že se jedná o nejlepší zimní krém, který jsem kdy vyzkoušela. Opravdu můžu doporučit.


Rtěnka L'Oréal Paris Caresse, 103 Sweet Berry


Rtěnka L'Oréal Paris Caresse, 103 Sweet Berry

Rtěnky Caresse od L'Oréal Paris jsou u mě absolutním rtěnkovým favoritem letošního podzimu. Jedná se o jedinou rtěnkovou novinku, se kterou jsem opravdu spokojená a nemám jí co vytknout. Tedy na začátek musím říct, že se jedná spíše o hydratační rtěnku s olejovitou nebo gelovou konzistencí, takže od ní nelze očekávat nějakou extra výdrž a i pigmentace je spíše lehčí. Ale mně toto u tohoto typu rtěnek vyhovuje, tím spíš, že odstín 103 Sweet Berry je podobný odstínu mých rtů. Od této rtěnky tedy očekávám, že udělá mé rty na pohled upravenější, plnější a živější, což ona bez výhrad plní. Rtěnka je na rtech velice lehká, příjemná a chválím, že rty i lehce chrání a hydratuje. Asi bych vzhledem ke konzistenci nevolila zrovna výrazné odstíny, ale pokud stojíte o přirozenou rtěnku, je L'Oréal Caresse opravdu skvělá.



Gabriella Salvete Nail Care Nail&Cuticle Oil


Gabriella Salvete Nail Care Nail&Cuticle Oil, 89,- Kč

Asi všechny jsme si už všimly, že Gabriele laky na nehty opravdu jdou a důkazem toho je i obrovská obliba pískových laků Stars. Ale Gabriela Salvete toho umí s nehty víc a já určitě mohu doporučit i jejich Base Coat a Top Coat, ale hlavně tenhle olejíček na nehty a kůžičku kolem nich. Vlivem stresovějšího období a zimy dostaly moje nehty opravdu zabrat, a tak došlo k jejich radikálnímu zkrácení a soustředila jsem se hlavně na péči o ně než na jejich barvu. Snažím se teď pravidelně každý večer nanášet tento olejíček, a i když to ne vždycky vyjde, rozdíl je opravdu znát. Já dávám tedy olejíček pravidelně na noc, ale lze ho aplikovat i před lakováním a jen z nehtů setřít přebytečnou vrstvičku. Mně tedy žádný lak nevydrží moc dlouho a při použití olejíčku jsem si nevšimla kratší nebo delší výdrže, takže se toho není třeba před lakováním bát.


Jací jsou Vaši oblíbenci? Děláte s příchodem studeného počasí nějaké změny v kosmetice?

5 komentářů:

  1. smutním za dalšími články, budou? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budou, počítám během příštího týdne, možná koncem tohoto. Mě samotnou ta odmlka také netěší, ale teď už snad bude času dost.

      Vymazat
    2. Super, těším se :). Díky za odpověď.

      Vymazat
  2. pekny vyber!

    Pozyvam na NOBILIS TILIA giveaway, tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. O té tvářence básní snad každý. No taky by se mi líbila....ale vzhledem k mým zásobám asi odolám.

    OdpovědětVymazat