neděle 1. prosince 2013

Tvářenka Kanebo Sensai

Asijská kosmetika zažívá v poslední době nebývalý boom. Mě však ty nejznámější korejské značky moc neberou. Když už mě láká něco asijského, tak jde spíš o Japonsko, přesněji Tokyo, ve kterém má svůj původ značka Kanebo Sensai. Když jsem pak hledala opravdu kvalitní "základní" tvářenku, hledala jsem původně třeba u Chanel nebo Lancome, ale nakonec mě asistentka v Douglasu přesvědčila právě na Kanebo. Vzhledem k tomu, že už jsem s touto značkou měla dobré zkušenosti, jsem se přesvědčit nechala.






Kanebo Sensai Cheek Blush Fard A Joues , CH 02 Shirosakura


Poměrně širokou nabídku produktů pečující i dekorativní kosmetiky je možno koupit v parfumeriích Douglas, ale snadno si je můžete objednat i přes internet z mnoha českých e-shopů. Já tuto tvářenku koupila v parfumerii Douglas za cenu okolo tisíce korun. Samozřejmě je na zvážení každého, zda je ochoten takovou čátku za tvářenku dát. Já pro jednou ochotná byla.



Při nákupu tvářenku dostanete v hezké krabičce z tvrdého papíru, ve které je ještě pěnová vložka, takže produkt je v balení v bezpečí a doslova jako v bavlnce. Balení samotného produktu je pak plastové, ale jedná se o mnohem kvalitnější plast, než na jaký jsme zvyklé z drogérky. Co se týká barevnosti, jde o kombinaci černé se šedivou, nebo spíše stříbrnou. Jednoduchý kulatý tvar se otevírá klasickým cvakacím mechanismem s tlačítkem. To, zdá se, funguje naprosto spolehlivě, bezchybně a bez nutnosti použití nadměrné síly.


Po otevření ve víčku objevíme kulaté zrcátko, které je tak přiměřeně velké. Mezi zrcátkem a samotnou tvářenkou je vložen takový plastový držáček na štětec a malý štěteček v něm. Tyhle přiložené štětce bývají obvykle nevalné kvality, ale tenhle se zdá docela dobře použitelný. Vypadá velice elegantně, propracovaně a co je hlavní, je celkem hustý a má jemné štětiny. Ne, že bych se tak malým štětcem běžně malovala, ale do kabelky nebo na cesty bude skvělý.


Samotnou tvářenku nemůžu než pochválit. Konzistence je pudrová, jemná a velice příjemná a zároveň chválím, že vůbec nepráší. Tvářenka je jemně parfémovaná, ale voní prakticky jen tehdy, když si k ní opravdu přivoníte. Při aplikaci a ani pak na tváři už cítit není. Není ani dráždivá, tedy ani na mé citlivé pleti nevytvořila žádný nežádoucí efekt, takže v tomto ohledu ji mohu doporučit i pro citlivou pleť.


Odstín je to, co u mě rozhodovalo nejvíc. Hledala jsem úplně základní odstín tvářenky, tedy růžovou, která nebude ani příliš teplá a ani příliš studená. Tento požadavek myslím odstín CH 02 Shirosakura splňuje dokonale. Jedná se o neutrální růžovou barvu, která má hodně mírný teplý podtón, ale nic zásadního. Pro vyvážení obsahuje zase stříbřitý až bílý shimmer, který barevnou teplotu celkem dobře vyrovnává. Na tváři však shimmer není příliš výrazný, jen tvář jemně rozzáří a dodá takový ten zdravý vzhled. Výhodou je, že je tvářenka dvoubarevná, tedy obsahuje světlejší a tmavší odstín. To umožňuje perfektní kontrolu nad intenzitou barvy.



Za sebe mohu tuto tvářenku i přes vyšší cenu doporučit. Pokud hledáte přirozené odstíny ve kvalitním zpracování, tak je pro Vás Kanebo Sensai to pravé. Dostanete hezké a funkční balení, kvalitní produkt a příjemný bonus v podobě malého štětečku.

Jaká je Vaše oblíbená tvářenka? Co Vy a značka Kanebo Sensai?

1 komentář:

  1. Já mám od Kaneba podkladovou bázi pod make-up a jsem spokojená. :-) Nikdy jsem neměla lepší bázi.

    OdpovědětVymazat