neděle 13. října 2013

Malý zázrak od L'Oréalu

V jednom nedávném článku o pár produktech dekorativní kosmetiky od L'Oréal Paris jsem slibovala samostatnou recenzi na jejich bázi pod make-up. Měla jsem ji už před pár lety, kdy jsem ji prakticky nepotřebovala, a tak jsem si další nekupovala. Ale před nedávnem jsem na ni znovu narazila a rozhodla jsem se ji znovu vyzkoušet, protože moje tvář trošku pomoci prostě potřebuje. A jak si tahle báze vede?







L'Oréal Paris Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer


Tuto bázi koupíte běžně v drogeriích a parfumeriích za cenu okolo 450,- Kč. Může se to zdát hodně oproti bázi třeba od Rimmelu, ale podle mě za tu částku opravdu stojí. Za tyto peníze dostanete 15 ml načechraného produktu v malém hezkém skleněném kelímku.




Jak už jsem psala, balení je opravdu moc hezké. Jedná se o skleněný kelímek s lesklým černým víčkem. Na víčku je zlatým písmem napsán název značky, na skleněném kelímku černě název produktu. Celé to působí elegantně a bytelně. Balení dle mojí zkušenosti v pohodě zvládne i pád ze stolu na plovoucí podlahu, takže se nemusíte bát, že jde o něco křehkého. Kalíšek je sice malý, ale na druhou stranu je dostatečně velký na to, abyste produkt nabraly bříškem prstu a nezalezl vám při tom za nehty.


Jedná se tedy o vyhlazující bázi pod makeup, která podle výrobce slibuje právě vyhlazení povrchu pleti, vyplnění jemných vrásek a pórů a zjemnění pleti na dotek. Báze se může používat buď samostatně pro zlepšení vzhledu pleti nebo právě jako podklad pod makeup. Já bázi používám pod makeup, ale už jen samotná báze dělá na mé pleti pořádný kus práce. Po nanesení jsou póry a jemné vrásky opravdu méně viditelné, pleť je hladká a přirozeně zmatněná. Po nanesení makeupu nebo BB krému vypadá celé líčení mnohem lépe. Póry jsou opravdu menší a nenápadnější a moje pleť působí přirozeně hezčím dojmem. Pod makeupem báze nijak nehrudkuje ani se neloupe, prostě drží tak, jak má.



Konzistence produktu je odlišná oproti ostatním bázím, se kterými mám zkušenosti. Celkem proslulá báze od Dermacolu je například velmi hladká a průhledná, ale tato báze od L'Oréal Paris je oproti tomu taková pěnová. Má světlonce růžovou barvu, ale na pleti je naprosto průhledná. Připomíná mi to takové načechrané lepidlo, což zní sice strašně, ale myslím to jako pochvalu. Když se totiž prst báze jen zlehka dotkne, okamžitě se na něj nalepí přiměřené množství produktu pro jednu tvář. Tím ale veškeré lepení končí. Když se totiž báze nanese na tvář a rozmaže se, zbude po ní právě jen vyhlazená pleť, která je příjemně hebká na dotek, ale ne kluzká. Na takto připravenou pleť se makeup dobře a rovnoměrně nanáší, nemá tendenci se nijak rozmazávat, dělat šmouhy a po pleti klouzat.




Co se týče prodloužení výdrže líčení, tak nemůžu moc soudit, protože obvykle nemám problémy s tím, že by se mi makeup nějak sléval do vrásek nebo dělal mapy, ale s touto bází líčení přece jen vypadá po celém dni o trochu svěžeji než bez ní. Nemám potřebu opravovat nedokonalosti nebo korektor a většinou ani necítím potřebu se přepudrovat.



Na závěr tu mám názornou ukázku. Jak vidíte, moje tvář bohužel může sloužit jako přehlídka spousty možných nedostatků pleti. Co se týká báze pod makeup, tak je její účinek znatelný právě na rozšířených pórech. Po nanesení báze póry opravdu působí menší a pleť vypadá jemněji.

Před

Po

Musím říct, že s touto bází jsem opravdu nadmíru spokojená. Samozřejmě nečekám, že mé nedostatky díky tomuto produktu zmizí jako mávnutím kouzelného proutku, ale účinky jsou velmi dobře vidět. Báze splňuje přesně to, co slibuje a navíc pleť i lehce a přirozeně matuje bez toho, aby pleť vysušovala. S klidným svědomím proto mohu tuto bázi doporučit všem, co chtějí zamaskovat právě rozšířené póry, jemné vrásky nebo jen pleť přirozeně zmatnit. Myslím, že i přes vyšší cenu tento produkt stojí za vyzkoušení.

Používáte báze pod makeup? Jaká je vaše oblíbená? Máte zkušenosti s touto konkrétní?

3 komentáře:

  1. Vypadá to moc dobře.. Ikdyž zatím jsem bázím pod make-up na chuť nepřišla, možná bych jim po tomhle článku mohla dát šanci :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já nepoužívám MU, takže ani bázi, ale už jsem na ní slyšela chválu :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  3. Kdyby stála o trochu méně, určitě už jí mám doma;D:)

    OdpovědětVymazat