čtvrtek 17. října 2013

Nejlepší pomocník na podzim a zimu II

S nástupem podzimu začínají mé rty pravidelně trpět, jsou vysušené a někdy dokonce popraskané. Vyzkoušela jsem už tedy celou řádku balzámů na rty, ale efekt byl většinou stejný. Rty byly sice mastné, ale hydratace a zlepšení stavu se nedostavilo. A tak jsem hledala a hledala, až jsem zabrousila do dražších vod a narazila na tento balzám od L'Occitane. A ten konečně dělá tu práci, kterou od balzámu na rty očekávám.




L'Occitane Beurre De Karite Miel Honey


Bambucké máslo s medem od L'Occitane koupíte ve specializovaných prodejnách L'Occitane nebo na jejich e-shopu za 185,- Kč. Skoro dvě stovky za balzám na rty se může zdát vážně hodně, ale když si vzpomenu, kolik peněz jsem vyhodila za všelijaké balzámy od Baley a Labella, tak vyjde ještě docela levně. Já mám teď variantu s medem, ale můžete sáhnout i po 100% bambuckém másle, které je téměř totožné, jen tohle mi příjemněji voní.




Provedení balzámu je moc pěkné. Jedná se o plechový kelímek s typickou etiketou L'Occitane. Víčko se jen obyčejně nasazuje a mohlo by se zdát, že na těle moc nedrží, ale za celou dobu, co tyhle balzámy používám, se mi nikdy v kabelce samovolně neotevřel. Pro někoho může být nevýhodou právě tohle kelímkové balení, které se může jevit nehygienické, když během dne musíte do balzámu sahat prstem a není kde se umýt. Ale kelímek je dostatečně velký na to, aby bylo možné nanést jím balzám přímo na lehce našpulené rty. Takže celkově balení hodnotím pozitivně.




V kelímku je bambucké máslo klasicky bílé, ale při nanášení je na rtech neviditelné. Parfemace je velmi jemná, téměř neznatelná, ale trošku nasládlá po medu. Konzistence je hutná, ale opět, při nanášení máslo nádherně taje a na rtech je velmi příjemné a snadno se vstřebává. Co je ale hlavní, tohle bambucké máslo rty skutečně hydratuje, předchází vzniku prasklinek a když už  rty popraskané jsou, pomáhá je hojit. Kromě rtů můžete tohle máslo použít prakticky kdekoli na těle, kde se objeví nějaké suché místo, takže se jedná o poměrně univerzální produkt.





Bambucké máslo od L'Occitane je pro mě balzámem na rty číslo jedna! Je to balzám, který rty skutečně hydratuje a pomáhá je na podzim a v zimě držet v dobré kondici. Pokud tedy máte tak jako já pocit, že běžný balzám vám rty jenom zmastí a hledáte něco, co rty hydratuje, je tohle skvělá volba.

Jaké pomocníky v sychravém počasí používáte vy? Jaký balzám na rty nesmí chybět u vás v kabelce?

3 komentáře:

  1. Bambucké máslo je skvělá věc. :) Myslím, že čisté se dá sehnat i třeba od Saloosu, a cena je o něco příznivější. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, od Saloos jsem měla ten jejich balzám na rty i samotné bambucké máslo a obojí bylo super. Ale přece jen mi tohle přijde o fous lepší a pro mě je i ten "fous" na rtech důležitý :) Na tělo je ale Saloos výborný.

      Vymazat
  2. Tenhle balzámek vypadá moc pěkně, moc se mi líbí to balení, mám ráda kelímkvé balzámy. Bambucké máslo je skvělý pomocník..:) Budu si muset tenhle zázrak od L'Occitane pořídit, protože moje rty na podzim a v zimě strašně trpí. :/

    OdpovědětVymazat