sobota 14. září 2013

Dvoufázový odličovač očí Mixa

Už několik měsíců je všude doslova přemixováno. Mixa je v televizi, Mixa je v časopisech, Mixa je spoustě blogů a Mixa je i u mě v kosmetickém šuplíku. Dnes bude řeč o produktu této značky, o kterém se zase tak moc nemluví. Jde o dvoufázový odličovač očí. V téhle kategorii je poměrně tvrdá konkurence v podobě dvoufázového odličovače Ryor nebo Yves Rocher, na které určitě nedá dopustit velká část z vás. Já dlouho používala právě odličovač od Yves Rocher, ale pak jsem na zkoušku koupila tenhle od Mixy. A jak si vede?




Odličovač očí Mixa Bi-phase Cleanser


Balení je takové standardní, z pevného mléčného plastu s modrým víčkem. Informace jsou na průhledných nálepkách často modrým písmem, což je vzhledem k modré barvě horní fáze trochu nepraktické a člověk musí i při trochu horším světle lahvičku různě natáčet, aby to vůbec rozluštil.  Víčko se otevírá vycvaknutím nahoru, což se může jevit trochu nebezpečně třeba na cestování, ale drží docela spolehlivě. Celkově tedy balení hodnotím průměrně, nenadchne, ale je dobře použitelné.




Odličovač obsahuje dvě fáze, které jsou v normálním stavu viditelně oddělené. Vrchní fáze má podobně jako ta u Yves Rocher modrou barvu a spodní je průhledná. Před použitím se obě fáze promíchají protřepáním. Jde to snadno a rychle narozdíl od některých jiných odličovačů, které jsem zkoušela. A obě fáze zůstanou spojené po přiměřeně dlouhou dobu na odlíčení obou očí, takže produkt není potřeba během jednoho odlíčení protřepávat vícekrát. Parfemace je velice jemná, téměř nerozpoznatelná a nezanechává tedy ve mně nějaké pozitivní nebo negativní pocity.




Co se týče samotného odlíčení, tak tam jsem naprosto spokojená. Odličovač nanesu na bavlněný odličovací tampónek, který lehce přiložím na zavřené oko a chviličku počkám. Pak několikrát lehce sjedu po víčku a řasách dolů a poté jen setřu zbytky pod okem. A je odlíčeno!. Nekoná se žádné násilné dření, všechno jde odlíčit hladce.  U voděodolného líčení je potřeba postup zopakovat, ale výsledek je rovněž skvělý. Po odlíčení se není třeba bát žádné "olejové mlhy" ve vidění, což hodnotím velmi kladně. Nekoná se ani žádné štípání v očích nebo pálení očního okolí. I když jde o odličovač očí, perfektně si poradí i s neslíbatelnou rtěnkou. Rty s ním jdou odlíčit dobře a i když chuť není nejlepší, není to zase nic hrozného, co by stálo za povšimnutí.




Mixa se prezentuje jako kosmetika pro citlivou pleť, která je náchylná k pálení a začervenání. Mnohokrát už jsem četla, že složení produktů tomu moc neodpovídá, ale já musím říct, že se svojí citlivou pletí nemám s tímto odličovačem problém. Mixa je pro mě levnější a příjemnější alternativou k Biodermě, která mi po čase úplně přestala vyhovovat. Výrobce uvádí, že odličovač obsahuje odličovací oleje a zklidňující výtažek z růže, ale konkrétní složení si můžete prostudovat na fotografii výše. Produkt je testován pro citlivou pleť a nositele kontaktních čoček.




Už dlouhou dobu jsem pravidelně kupovala dvoufázový odličovač s chrpou od Yves Rocher a vždycky mi plně vyhovoval. Ale poslední lahvička, ve které je ještě zbyteček, byla nějaká jiná. Odličovač trochu na oku dřel, fáze se tak zvláštně mísily a úplně se nikdy nerozdělily. Nevím, jestli šlo o vadný kus nebo nějak změnili složení, ale nalákalo mě to k vyzkoušení něčeho nového. Vzhledem k mediální masáži jsem nakonec podlehla právě Mixe a dobře jsem udělala. Tento odličovač seženetesnad v každé drogerii a super-hypermarketu za cenu okolo 100 - 120,- Kč. Oproti tomu ten od Yves Rocher koupíte pouze ve značkových prodejnách za běžnou cenu 199,- Kč (i když vzhledem k neustálým slevám, akcím a kuponkům se cena dostane na stejnou úroveň jako Mixa). Oba odličovače mají objem 125 ml.




Tenhle výrobek u mě dopadl na výbornou. Skvěle odličuje, nedráždí a má příznivou cenu, takže si ho rozhodně plánuji koupit znovu. Pokud vám váš oblíbený odličovač třeba jen maličko nevyhovuje nebo chcete zkusit něco nového, určitě se mrkněte na tenhle. Sice každému může vyhovovat něco trochu jiného, ale s tímto odličovačem rozhodně nevyhodéte své peníze do koše, ale koupíte si opravdu použitelný odličovač.

Čím nejraději odličujete své oči vy? Máte zkušenost zrovna s tímto odličovačem?

3 komentáře:

  1. Používám zatím od Mixa jen micerálku, ale až mi dojde můj Ryor na oči, tak jsem již plánovala Mixu i na oči ozkoušet. Díky za recenzi ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. ja som si vcera kupila micelarku od Mixa ta co je aj na oci a je uzasna!

    OdpovědětVymazat