pondělí 30. září 2013

Zářijová zklamání

Články o mých zklamání jsou asi jediné, u kterých jsem raději, když jsou co nejkratší. Čím kratší článek, tím méně výrobků, se kterými jsem nebyla spokojená, méně promrhaných peněz a méně špatné nálady. A v září bylo naštěstí zklamání opravdu málo,  naopak, září bylo plné příjemných překvapení. Ale dnes zůstaneme u těch zklamání, které za celé září byly jen tři.






L'Oréal Paris Le Blush, 150 Candy Cane Pink




Jak už jsem se zmiňovala ve článku o L'Oréalu, s touhle tvářenkou jsem šlápla vedle. Nemůžu jí upřít propracované balení ani krásnou barvu, ale to nabírání je prostě peklo. Při každém použití jsem nucena násilím rozrušit povrch tvářenky, aby se trochu pigmentu uvolnilo. Takže musím neustále vršek tvářenky rozdírat opačným koncem štětce nebo papírovým kapesníčkem. Tvářenka je pro mě použitelná pouze takto, ale ani se mi nechce myslet na to, kolik produktu kvůli tomu skončí někde pryč. Díky barvě budu tvářenku nejspíš používat dál, ale další už si rozhodně nekoupím a nemůžu ji bohužel doporučit dál.



Essence Long Lasting Lipstick



O těchto rtěnkách jsem psala v samostatném článku, kde se můžete dočíst všechny podrobnosti. Musím se přiznat, že mě rtěnky po vyzkoušení už vůbec nelákaly a neměla jsem je už na rtech. Nejsem si jistá, jestli je ještě někdy použiji, protože mám doma jen o něco dražší rtěnky, které jsou svou kvalitou prostě úplně někde jinde. Tyto rtěnky jsou sice poměrně příjemné, ale bohužel na rtech příliš nevydrží a barva je spíš lehce tónovací než intenzivní. Pokud vám stačí na tónování, tak nejsou špatné, ale pokud chcete dlouhotrvající rtěnku, tak musíte hledat někde jinde.



Suchý šampon Schauma Cotton Fresh




Vzhledem k tomu, že se mi poměrně rychle mastí vlasy, tak občas ráda sáhnu po suchém šamponu, abych mohla jeden den mytí vlasů vynechat. Vyzkoušela jsem už několik suchých šamponů od klasického sypkého Amica až po suché šampony ve spreji od Baley. Nikdy jsem nebyla ochotná za takový produkt vynakládat velké peníze, ale od doby, co jsem trochu ztmavila vlasy, mi dělalo problém klasickou Amicu z vlasů vyčesat a zbavit se bílého nádechu. A tak jsem si v drogerii vybrala tenhle od Schaumy, který stojí lehce pod stovku. Tenhle šampon zpočátku vůbec nebyl zklamáním, spíš naopak, byla jsem nadšená z jeho účinků. Pohodlně se aplikoval, vlasy opravdu pěkně odmastil, dodal trošku objem a snadno se z vlasů vyčesal. Nezbyl po něm žádný šedivý nádech, jen vlasy lehce zmatněl. Zkrátka se jevil jako ideální suchý šampon. Jeho zásadní nevýhodou je bohužel jeho výdrž. Šampon jsem použila opravdu jen několikrát a zrovna v den, kdy jsem na něj spoléhala, prostě došel. V lahvičce zrádně zbyla jen jakási "voda", ale prášek už byl pryč a ta "voda" mi vlasy bohužel neodmastila. Takže když vezmu v úvahu výdrž a cenu, vychází tenhle šampon poměrně velmi draze a já tedy budu hledat nějaký další s dobrými účinky a lepší výdrží.


Na závěr bych chtěla říct, že jsem ráda, že zrovna v tomto článku píšu jen o třech produktech. Navíc ani jeden z produktů není absolutní propadák, na každém se dá najít něco pozitivníhom a tak jsem ráda, že i když bych si tyto výrobky už nekoupila, nebyl jejich nákup jako vyhození peněz z okna.


Máte zkušenosti s některou z těchto věcí? Co zklamalo v září vás?

3 komentáře:

  1. Achjo, škoda, myslím Essence.. nápad super, ale trošku to nedotáhli do konce no.. nechápu, že jim nedochází, že když rtěnka nebude mít základní vlastnosti, tak prostě my ženské s tím nebudeme spokojené. Tak teda nevím, asi je ani nezkusím, sice stojí pár korun, ale proč je vyhazovat, že...

    OdpovědětVymazat
  2. Dost mě překvapila tvá recenze na rtěnku od Essence. Možná to bude odstínem, já mám červený výrazný- All you need is red a dost mě překvapil. Na rtech příjemný a po dvou hodinách v původním stavu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že je s těmi rtěnkami spousta lidí spokojených, ale já si s nimi prostě nesedla :)

      Vymazat