neděle 1. září 2013

TAG - Nežiji jen makeupem

Tenhle blog sice existuje jen pár dní, ale říkala jsem si, že dneska bychom si mohli odpočinout od kosmetiky a k tomu se perfektně hodí tenhle TAG. Sice už má asi svou největší oblibu za sebou, ale mně se docela líbil, tak jsem se rozhodla na tyhle otázky také odpovědět a trochu se vám přiblížit.


1. Koukáš na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál?

Na televizi se dívám jen hodně málo. Jediné, co patří k mému dennímu rituálu je soutěž Kdo přežije, u které se snažím trochu cvičit. Z aktuálních seriálů sleduji Dextera, ale mým asi nejoblíbenějším jsou Přátelé, to je prostě klasika, kde hlavní hrdinové zažili snad úplně všechno a navíc s úsměvem na rtech. Jinak když už se mám dívat na televizi, raději si pustíme dobrý film s přítelem.




2. Vaříš? Jaké je tvoje oblíbené hlavní jídlo a dezert?

Vařím. Vařím vlastně docela ráda a baví mě to, i když ve všední dny to bohužel nestíhám každý den. Moje nejoblíbenější jídla jsou asi steak připravovaný s láskou přítelem a koprovka od maminky. A obojí musí být samozřejmě s bramborem, mou nejoblíbenější přílohou. Co se týče dezertů, mám nejraději různé letní ovocné koláče, štrůdly nebo i jen obyčejnou bábovku se šlehačkou :) Opravdu vynikající je tenhle americký jablečný pie, který jsem objevila na blogu Foodlover.



3. Vysněné povolání?

Jako malá jsem chtěla být prodavačkou ve zverimexu a později veterinářkou. Když jsem ale absolvovala návštěvu veterináře se svým zraněným psem, došlo mi, že nesnesu pohled na trpící zvířata a tak se sen rozplynul. Někdy v té době se mým vysněným povoláním stala novinařina a začala jsem hodně psát, ale nakonec se moje studia ubírala daleko techničtějším směrem. Dnešníma očima sním o tvůrčí práci, kde bude co nejméně stresu... ale to psaní se mě pořád drží.

4. Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět?

Rozhodně se o mě nedá říci, že bych nějaký jazyk ovládala. Učím se německy a anglicky, ale připadám si s oběma jazyky naprosto nepoužitelná. No, alespoň jídlo si objednat dokážu, takže to není úplně nejhorší. Poslední dobou mě ale čím dál víc láká některými nenáviděná ruština, která mi ale jde daleko lépe přes pusu, a dokonce uvažuji, že se zapíšu do kurzu.

5. Za co utrácíš v rámci kategorie - pro radost - , když ne za make up?

Ráda utrácím za dárky pro své blízké, kdybych se nekrotila, byla bych schopná tak utratit veškeré své peníze. Velkou radost mi dělá i nakupování různých drobností pro své dvě králičí princezny. Jinak své peníze vrážím do zážitků a cestování. A mimo to se snažím hlavně šetřit, což je pro mě věčný boj.



6. Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?

Nedělá mi problém seznámit se skoro s kýmkoli, ale na druhou stranu si většinu lidí držím od těla. K sobě si pustím jen málokoho...

7. Čteš knížky, nebo preferuješ internetové čtivo?

Rozhodně knížky! Téměř kdykoli mě potkáte někde na cestách, budu mít hlavu zabořenou v knize nebo v e-booku. Bez čtiva vlastně ani nevycházím z domu, je to můj velký koníček a obrovský relax i během náročného dne. Na chvilku tak můžu vypnout a dostat se do úplně jiného, nejlépe děsivého, světa.



8. Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?

Tohle je těžká otázka, protože každou chvíli mě na mně samotné štve něco jiného. Nejhorší vlastností bude asi náladovost A na posouzení té nejlepší si nepřipadám dostatečně objektivní. 

9. Chodíš se večer bavit mezi lidi, nebo preferuješ komorní společnost?

Miluji společnost svých přátel a rodiny. To už je mi pak celkem jedno, jestli se jedná o soukromou akci u někoho na zahrádce nebo vyrazíme do města.

10. Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila svůj volný čas, kterého by najednou bylo nejspíš mraky?

Nejspíš by to nebyl zase tak velký rozdíl. Ráda fotím i píšu. Čtením vyplňuji prodlevy v denním programu vzniklé třeba cestováním. Přítele, přátele ani rodinu kvůli blogu nijak nešidím. Tak možná by zbývalo více času na kreslení a malování a možná i na školu...

1 komentář:

  1. darceky pre vsetkych na okolo to je aj moja slabost!

    Inak ak hladas tip na nejaku dobru pletovu kuru, najdes ho tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/ryor-hydratacne-kapsule.html

    OdpovědětVymazat