úterý 24. září 2013

Všechno nejlepší, přeje Sephora!

Narozeniny jsou jen jednou do roka a už tak nějak tradičně znamenají spoustu oslav, setkání a také dárků. Shodou náhod zrovna na mé narozeniny připadla akce v parfumerii Sephora se značkou Clinique. Vypravila jsem se tam tedy s kamarádkou obtěžkána pozvánkami, slevovými kupony a v neposlední řadě poukazem na dárek. A k mému velkému potěšení se skutečně jednalo o dárek, protože jeho získání nebylo podmíněno nákupem. I když, jak už je u mě zvykem, já ze Sephory s prázdnou neodešla. Dneska se vám ale pochlubím právě s dárkem od Sephory.





 Začnu balením, které je prostě krásné. Dostala jsem malou krabičku s klasickým logem Sephory, ve kterém jsou naznačené barvy, na které se uvnitř mohu těšit. A samozřejmě nesmí chybět červené uši, které se mi moc líbí, protože právě tím balení nejvíc připomíná typickou sephoráckou nákupní taštičku. Po vyndání z papírové krabičky je podoba ještě větší a dáreček ještě hezčí.




 Krabička je vyrobena z černého lesklého plastu, který působí moc hezky, ale obávám se výdrže, protože už několik produktů od Sephory se mi rozbilo v pantu otevírání. Tak snad na tom bude tenhle malý poklad o něco lépe než můj oblíbený rozjasňovač. Na přední straně je název značky a na bocích typické bílé proužky. Líbí se mi, že uši "taštičky" jsou připevněné přímo na plastovém obalu a ne jen na papírové krabičce. Budu se opakovat, ale vzhled je moc pěkný.



 Na zadní straně papírové krabičky je uvedeno složení a hlavně nákres, ze kterého je vidět, na co se vlastně může člověk těšit. Paletka obsahuje čtyři oční stíny, dva lesky na rty a tvářenku. Mimo to je navíc ve víčku malé, ale dobře použitelné, zrcátko. Aplikátory v balení nejsou, ale není to věc, která by mi chyběla. Celkově je to paletka, která se mi svou velikostí a kompaktností skvěle hodí na cestování.



Na fotkách to zřejmě není znát, ale paletka je opravdu malinká a při denním používání by byla asi rychle pryč. Je to takový malý čtvereček o straně šest centimetrů, takže se jedná opravdu o kompaktní balení. Oční stíny mají 4 x 0,44 g, lesky na rty 2 x 0,24 g a tvářenka má 1, 95 g. Líbí se mi, že každý stín paletky má svůj vlastní název.



Líbí se mi, že každý stín paletky má svůj vlastní název. Oční stíny jsou stejně, jako klasické stíny Sephora, velmi dobře pigmentované a příjemné. Jak už jsem se zmiňovala, paletka obsahuje čtyři malé oční stíny. Prvním odstínem je stříbrnošedá lesklá barva, která je téměř mou jmenovkyní - Catherine. Druhým odstínem je černá, tedy spíše tmavě šedá s pěkným názvem Must Have!. Je pravda, že tahle černá se s některými jinými černými očními stíny nemůže rovnat, ale pro mou potřebu je tmavě šedá naprosto dostačující. Tento stín obsahuje malé množství minitřpyteček, ale jinak působí spíše matnějším dojmem. Třetí barva je téměř shodná s barvou mé pleti, takže na fotografii není moc vidět. Jedná se o matnou béžovou barvu s názvem Creme Caramel. Poslední a pro mě nejhezčí barvou je střední hnědá s teplými odlesky. Jmenuje se Coffe Brown a je to prostě přesně můj odstín, který ráda dám do jak vnějšího koutku, tak klidně na celé víčko.




Paletka dále obsahuje dva lesky na rty. Přiznám se, že produkt na rty mám v této formě poprvé, ale na cestách se i takové balení určitě hodí. Začnu leskem, který je v paletce označen číslem šest. Jedná se o téměř průhledný lesk s jemným růžovým nádechem. Určitě se hodí na lehké zvýraznění rtů a pro takový ten upravený pocit. Druhý lesk s číslem pět je o dost výraznější. Jedná se o růžovočervený odstín, který bude určitě použitelný třeba i na večer, kdy chci mít rty výraznější a zajímavější. Oba lesky mají příjemnou konzistenci, ale lepení se v přiměřené míře nevyhneme. Lesky lze nanášet buď štětečkem nebo prsty.




Posledním kouskem paletky je tvářenka. Je v krásném přirozeném trochu teplejším růžovém odstínu. Podle mě se jedná o barvu, kterou může nosit opravdu skoro každá. Tvářenka je matná, což je určitě univerzálnější než lesklé a třpytivé varianty. Odstín je poměrně hodně světlý, ale to mi po většinu roku naprosto vyhovuje.




Musím říct, že jsem z paletky nadšená a o to víc, že bych určitě v blízké době nějakou cestovní paletku hledala. Sephora se mi prostě úžasně strefila jak samotným dárkem v podobě miniaturní paletky, tak i barevně. Oční stíny jsou pro mě použitelné všechny čtyři a díky tomu budu moct mít nalíčené oči téměř každý den jinak. Lesky na rty, i když je běžně nenosím, určitě využiji. A tvářenka je prostě jen sladká tečka, která se mi moc líbí a nejraději bych si tento odstín pořídila i v klasické velikosti.




Z mého pohledu se tedy Sephora s dárkem opravdu vytáhla. Líbí se mi, že jde o skutečný narozeninový dárek a ne "jen" o slevu nebo dárek k nákupu. Je to maličkost, která se podle mého názoru bude hodit většině žen právě třeba na cestování. Musím tedy Sephoře poděkovat a zároveň i Vám doporučit sephorácké oční stíny i tvářenky.

Jaké dárky dostáváte rády k narozeninám? Potěšila by Vás pozornost ve formě této paletky?

2 komentáře:

  1. Tak to je úžasný, maličká, ale roztomilá:)) Mě by to určitě potěšilo:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů, tak to vypadá úžasně, hned bych ji taky brala :)

    OdpovědětVymazat